Do povědomí se jeho hudba dostala především díky debutové desce Pocustone (2001), na kterou, po delší umělecké odmlce v průběhu níž se věnoval spíše novým médiím, navázal deskou Zorya (2011) a EP Gone (2013). Tomáš je také znám svou spoluprací s nezávislým herním studiem Amanita Design. Vytvořil soundtracky ke hrám Samorost (2006) a Machinarium (2009), v současnosti dokončuje zatím největší projekt - soundtrack pro “Samorost 3”.
Dvořák je také autorem několika unikátních hudebních interaktivních instalací a performancí (RGB, Křižovatka, Živá Partitura), v nich Tomáš zkoumá nové možností vytváření hudby zejména v propojení se současnými interaktivními technologiemi. Jeho poslední práce Archifon I. (www.archifon.org), vyvinutá ve spolupráce s Danem Gregorem, sklidila ohlas v řadě médií v BBC, Wired, Forbes, atd. Archifon II byl ve stejném roce prezentován na bruselském festivalu Nuit Blanche , Archifon III dokonce na festivalu Ars Electronica 2014!
Za svou hudbu získa řadu ocenění (3 x Andělé, nominace na Vinyla a Apollo ceny, ocenění Qwartz Awards, Machinarium, jako nejlepší soundtrack ve světově nejčtenějším časopisu o hrách PC Gamer), ale za největší “vnější pochvalu” sám považuje to, že jeho tvorbu sami objevili a ocenili jeho známější kolegové jako je Jon Hopkins, Paul Hartnol z Orbital, Joe Acheson z Hidden Orchstra, God Speed You Emperor nebo i Deadmaus.
zdroj: www.floex.cz/
www.facebook.com/pages/Floex/345012736566