Nejrozjetější česká elektronická kapela vznikla v roce 1997 v Praze. Historicky první koncert odehráli v lednu 1998 jako předkapela Tata Bojs v klubu Delta, ten samý rok se objevili i na legendárním festivalu Jelení příkop. I když bylo tehdy členům kapely sotva dvacet let, začala je okamžitě zastupovat renomovaná agentura D Smack U Promotion. Kapela byla ovlivněna především taneční scénou, která se tehdy blížila ke svému vrcholu a původní zvuk Skyline tedy vycházel hlavně z drum and bassu. Ovšem už tehdy se odlišovali tím, že nedělali jen tracky, ale pořádné písničky.
V roce 2001 jim vyšlo první album jménem Riders in The Store (Intellygent Recordings) a ze Skyline se tak stala jedna z vůdčích kapel scény, soustředěné kolem klubu Roxy. V následujících dvou letech ale prošli personálním zemětřesením. K zakládajícím členům hoffymu_m (programming, produkce) a Radkovi B (bicí) se nově přidali zpěvačka Jitka Charvátová, známá z kapely Fiction, MC Nu.C a kytarista Majkii B. Tak se ustálila nová podoba Skyline, která se v roce 2004 uvedla albem Urbanica (U:Bahn Records). Album zachycuje posun od taneční scény směrem k modernímu a energickému „urban popu“. Urbanica vyšla netradičně i jako příloha časopisu Ultramix a číslo s tímto CD a se Skyline na obálce se stalo vůbec nejprodávanější v historii časopisu.
Skyline vždy byli a budou především koncertní kapelou, mají za sebou stovky vystoupení a pověst divoké party, která by „rozjela i mrtvého“. Ostatně za svá živá vystoupení získali i řadu cen – Dance Awards 2004, 2005, 2006: kapela roku, Akropolis Live Music Awards 2004 a 2007: nejlepší živá kapela žánru dance/electronic music, Ceny Óčka 2006: nejlepší umělec v kategorii „dance“. Skyline pravidelně hrají na většině nejdůležitějších tuzemských festivalů (Rock For People, Planet Festival atd.), v červenci 2005 předskakovali britským Underworld a mají za sebou i zkušenosti ze zahraničí – turné po Polsku, dále koncerty v Německu, Portugalsku, Anglii, Francii a také účast na prestižním holandském festivalu Eurosonic.
V roce 2005 přišel do kapely nový člen MC Jacob a Skyline se začali věnovat přípravě své třetí desky. Stejně jako Urbanicu ji produkoval vyhledávaný producent Ecson Waldes a přípravy alba zabraly skoro celý rok. Třetí album Skyline se jmenuje tajemně Virginplatonicpanic, vyšlo v březnu 2006 na labelu X Production a obsahovalo hity Ladies a Pretty Princess. Svérázný low-fi videoklip k Pretty Princess pak sklízí úspěchy na serveru Youtube.
V březnu 2008 Skyline vydali své čtvrté album Escapism. Album vyšlo ve speciální edici, která kromě nového CD obsahuje první živé DVD kapely. Jeho základem je záznam koncertu z brněnského klubu Fléda z listopadu 2007. Na podporu nového alba Skyline odjeli výpravné turné, které vyvrcholilo vyprodaným křtem ve velkém sále pražské Lucerny. V červnu 2008 ze Skyline odešla zpěvačka Jitka Charvátová a na její místo nastoupila energická Marka Rybin, bývalá frontmanka populárních Gaia Mesiah.
25. října 2010 vyšlo u labelu Sub Pub Records v pořadí páté a první společné album s Markou Rybin, které kapela pojmenovala podle pilotní epizody kultovního seriálu Profesionálové – Private Madness, Public Danger.
Album produkoval ostřílený Dušan Neuwerth (Tata Bojs, Vypsaná fixa, The Prostitutes...) a nahrávka přináší pro Skyline překvapivou změnu soundu, který je mnohem ostřejší a živější než na předešlých albech. „Změna soundu je pro Skyline přirozeným vývojem a s Dušanovou pomocí se nám podařilo přenést na desku energii z našich koncertů, " říkají o novince Skyline.
Album obsahuje singly Hungover, Black Hole, Get Out a City Lights a bylo pokřtěno na vyprodaném koncertě v pražském Lucerna Music Baru. Právě tam vznikl i videoklip ke skladbě Get Out, sestříhaný netradičně ze záběrů fanoušků. Album Private Madness, Public Danger bylo dobře přijato u kritiky, která nahrávku označuje jako dosud nejlepší v diskografii kapely:
„Výsledkem je kolekce, která se žene kupředu a nenechá posluchače ani na okamžik vydechnout. Kolekce, která je v kontextu diskografie kapely revoluční.“ (Právo)
„S Markou Rybin se ze Skyline stává konečně kompaktní celek tvořící téměř bezchybnou hudbu.“ (T-music.cz)
„Je to rozhodně jejich nejdotaženější, zvukově nejpestřejší a nejpropracovanější nahrávka.“ (MF Dnes)
„PMPD je prostě dobrá deska.“ (Musicserver)